For each designer, I like to find keywords that identify, for him I can think of two: Mirror and Dark.
I explain: symmetrical because it uses balanced lines, inspired by the high couture cuts purely male, as opposed to very feminine clothes, and dark because of the use of a palette rather dark black, gray, camouflage green, brown, light green and a splash of light-colored powder on the gowns.
I like his remake of the classic double-breasted male and large a beautiful collection.
Here are my choices
I explain: symmetrical because it uses balanced lines, inspired by the high couture cuts purely male, as opposed to very feminine clothes, and dark because of the use of a palette rather dark black, gray, camouflage green, brown, light green and a splash of light-colored powder on the gowns.
I like his remake of the classic double-breasted male and large a beautiful collection.
Here are my choices
Per ogni stilista, mi piace trovare delle parole chiave che lo identificano, per lui me ne vengono in mente due: Simmetrico e Scuro.
Spiego: simmetrico poichè utilizza linee equilibrate, di ispirazione dall'alta sartoria con tagli puramente maschili, contrapposti ad abiti molto femminili; e scuro visto l'utilizzo di una palette piuttosto scura nero, grigio, verde mimetico, marrone-verdino e uno sprazzo di luce color cipria su gli abiti da sera.
Mi piace la sua rivisitazione del classico doppiopetto maschile; nel complesso una bellissima collezione.
Ecco le mie scelte
Spiego: simmetrico poichè utilizza linee equilibrate, di ispirazione dall'alta sartoria con tagli puramente maschili, contrapposti ad abiti molto femminili; e scuro visto l'utilizzo di una palette piuttosto scura nero, grigio, verde mimetico, marrone-verdino e uno sprazzo di luce color cipria su gli abiti da sera.
Mi piace la sua rivisitazione del classico doppiopetto maschile; nel complesso una bellissima collezione.
Ecco le mie scelte
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